Spännande värre ! 9/11

Detta har vart en ganska rolig dag, det är just därför att jag inte skriver så mycket.
Det är när jag har lite fritid som det blir kreaktivt, men idag har jag nog inte vart hemma mer än en timme.

Det var första dagen på praktiken idag, vilket var roligt! Några av barnen kom ihåg en i alla fall :)

Sen var jag till Gimo en liten sväng för ett hemligt projekt ;)
För en gång skull ska jag ha något för mig själv ett tag. xD
Men det har en viss påverkan av framtiden i alla fall. =)

Sen for jag hem och åt lite mat, efter det så for vi hem till Tommy & Camilla och fikade. Har inte vart där på jätte länge känns det som. Men det är alltid trevligt.

Nu sitter man här och försöker smälta dagen lite, ska nog rensa ur sängen innan Marcus kommer. Gillar att lägga saker i sängen, för om man lägger det på golvet så är risken större att de stannar där en längre tid. Men om det är i sängen så måste man ju flytta på det.

Min vision var ju att läsa en massa idag när nu Marcus är och tränar sent, men det sket sig.

Han blev matchens lirare igår med. tror det spelade mot Hallstavik. 29 skott räddade är ju inte så illa.
Kanske ska sägas att han är målvakt i Gimo hockey B- lag.

Nej städa sängen var det ja


Tänk att det känns som om man har kännt varandra i evighet, men det är ändå bara drygt 10 månader.


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0