Tråk Lina 20/11

Jag är nog en ganska "tråkig" människa för att vara i min ålder, tycker det inte är så roande att gå ut och festa egentligen. Har helt tappat suget för det.
Jag gillar att vara hemma, familjen och vännerna är bäst. Ha det riktigt trtevligt en fredag, kolla på idol, äta något gott och bara umgås är bra mycket roligare än att gå ut en fredag, bli full och ligga död dagen efter.
Sen är man så jäkla slut på fredagen med, det har vart en hård vecka och äntligen så får man vila lite extra, så är det kanske inte alla helger, jobbar också men ändå, att vila är skönt.


Just nu kanske det inte är så roligt när inte älskling är hemma, han är och spelar match, jag är för slö för att åka och kolla. Sen så vill han typ inte att jag ska kolla heller. Jag är så himlans trött i ögonen med, att vara på begravning är trötsamt för ens känslor. Men det var trevligt att få se så många ur ens släkt, och det var otroligt vackert, en tjej Sara Forsberg sjöng och det var verkligen jätte fint. Ville inte direkt ta en massa bilder i kyrkan, men tog en på rosen jag jag fram


Som prästen sa att man skulle göra, tacka.

Jag tackar dig Morfar för att du har funnits i mitt liv och allt man har lärt sig från dig



Kommentarer
Postat av: Marcus

Du är inte alls tråkig :)

2009-11-21 @ 02:06:19
Postat av: Jenny J

Håller med Marcus,du är inte tråkig,dom som är tråkiga är dom som måste gå ut o supa varje helg!

Kram på dig

2009-11-21 @ 10:13:44
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv Tack så mycket hörrni =) Det värmer, kram

2009-11-21 @ 10:14:45
URL: http://erikssonlina.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0