Trött i skriv huvudet 23/11

Nu har jag i stort sätt suttit här i sängen sen vid 14 tiden. Nu är klockan 19. Den senaste timmen har jag väl lyssnat lite på radio, men innan det har jag jobbat flitigt. Vad som är jobbigt är när man inte fattar vad man ska skriva.
vad betyder dynamik?? vad menar man med det. Får vänta tills mamma kommer hem.
Men det går ganska bra ändå tycker jag, det kenpiga är när man inte vet vad man ska referera av, det ploppar bara upp i huvudet och jag vet inte vad det kommer ifrån. Då kan jag ju inte skriva att jag har tagit det från någon bok. jaja får klura lite mer på det där.
Det är ganska skönt att Marcus jobbar eftermiddag en vecka som denna. Hemtentan ska vara inne nästa vecka, vill helst ha den klar innan fredag. Då har man kvällarna lugna för annars vill man ju umgås med han, nu behöver man inte ha dåligt samvete :)
Sen vore det ju skönt att kunna ta det lugnt på torsdagen med för ska jobba hela helgen och man behöver vila någon dag. Men både idag och imorgon är sköna för då slutar vi 12.
Snart kommer nog tenta resultaten ut, är lite fundersam om jag verkligen vill ha någe svar! tänk om man får ig och måste göra om, det vill man helst inte.
nej nu ska jag fortsätta klura lite,

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0