trötter 16/11 Måndag

Känner mig lite små seg nu, fast det är en sån dag man kan vara uppe länge, jamenar Marcus har ledig vecka och jag ska inte till någon skola, perfekt ju!

Men kommer väl somna tidig ändå^^
Igår somna jag nog halv tio, det var kanske lite extremt för att vara jag!

Idag var vi och kikade på lägenheten igen, med mammorna. Vad mycket det är man missar och glömmer bort, varken jag eller Marcus kom ihåg att det var ett badkar. Sen storleken på rummen och så. Men det blir fint det där! Jag kommer nog att trivas:)
Det är så mycket saker som ska inhandlas med, har köpt en massa med men kommer inte riktigt ihåg vad, utan det ligger i garderoben min, vi ska kolla det på det imorn. Bra att köpa kökssaker och sånt i tid:)

Var i skolan idag och till tandläkaren på morgonen, hade inga hål som vanligt xD Funderar på om man ska ta försäkringen på 55 spänn i månaden eller inte :P Men de får man väl klura lite på. För om amn ahr bra tänder så behöver man ju kanske inte åtgärda något heller, då blir det ju bara kostnaden på själva undersökningen. Men som sagt klura klura.

Snart börjar det ett nytt program, mamma till en mördare, verkar lite intressant ska nog kika påm det :)

 Förlåt om det inte är så många bilder, men knäpper inte så mycket :P

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0