Trötter 29/11 Söndag

Hur ska detta gå, det är ju söndag, det är då man ska vara utvilad!
Imorn börjar en ny kurs med, jag har ångest! De säger att den kursen är lite jobbig, så det låter ju inte heller så bra. Jag måste tänka på den där jäkla tentan med som ska göras om. Oj oj det är nog bäst att jag går och begraver mig låter det som xD


Idag har jag kört en monster bil haha. Pappa ville ha sin bil så jag fick byta med honom, kändes som om man var jätte stor på vägen, men det var lite jobbigt för kom inte på hur man fick igång helljuset. Men tillslut så! Man får inte vara dum ^^


Planen för kvällen är att ta de lilla lugnan, förhoppningsvis somna tidigt. Marcus kommer sen med, han är och spelar match, men vågar inte riktigt åka till gimo med den bilen, för om man ska parkera så tar man upp typ två platser xD

Nej nu ska jag skriva upp mitt schema.



Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0