A new day 9/10 Fredag

En härlig dag. Hade kanske tänkt gå upp senare, men tänkte att jag måste få något gjort med!
Så nu har jag slängt i mig lite frukost och tänkte sätta mig och börja läsa.

Idag så ska jag träffa tjejjerna i Uppsala, vi ska käka lite sen blir det nog party!
jag vet bara inte hur jag ska lägga upp dagen, måste hemoch fixa iordning mig, men samtidigt vill jag ha kläder imorn, ska nog sova i gimo, de vill man ju inte släpa till uppsala.

Så blir nog så att jag far hem, fixar lite och tar bilen hit. Men nåste lämna bilden till pappa med så att han kan fixa stereon, ska till södertälje nästa helg och då skulle de vara bra med lite musik.

Imorn kommer mormor och morfar hem med. :D
Jag tror de har vart i Polen, man är van att träffa de ganska ofta och nu har de gått ¨två veckor.
Men men det är kul att de är ute och flänger lite med.

nej nu ska jag kolla på lite sidor för att sedan läsa.

Tjing















Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0