Duktigt! 2/10 Fredag

Jag får hela tiden för mig att det är torsdag idag hmm.
Nu har jag läst ut solidaritetsboken! Äntligen så är man klar med den!
Nu är det bara 170 sidor kvar + läroplanen för förskolor :) wiee

Har hunnit sätta igång en tvätt med och vart ut med hundarna.
Det är lite läskigt när man tvättar hos någon annan, hoppas jag inte har sönder tvättmaskinen !

Det är riktigtfint ute just nu, har suttit ute och läst min bok, hundarna Wilma och Nova tycker nog med det är skönt att få vara ute istället för att ligga inne, jag är ju ändå hemma :)

Ska väl börja dra mig hemåt lite senare, det ska bli en lugn fredag idag.Ska försöka läsa så mycket som möjligt!
Men först så ska jag vänta på älskling.

Tjing*


Fina Nova


Wilma

Nova igen, Wilma är Novas mamma

Fint väder

Skönt att sitta ute och få lite frisk luft

Jag körde den naturliga looken, är man hemma så är man!


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0