Fredagsmys 23/10

Nu är jag och Marcus hemma hos mig, vi har kollat på idol. Vet inte om jag orkar att se när de visar vem som åker ut, de drar ut så mycket på det tycker jag! Enklare att läsa på hemsidan sen.

Vi åkte innan och köpte lite smått och gott, det tog 40 minuter! Vi stod ett bra tag vid filmerna och kollade, såna där 3 för 99kr och sånt. Men jag sket i att köpa ändå, vilket är väldigt starkt gjort av mig. Vill inte räkna ut hur mycket pengar jag har lagt ut på film känner jag, får inte plats i min hylla känner jag.

Men det är något visst med att ha en film och en riktigt skiva! Inte brända, utan det riktigta fodralet, åhh vad härligt det är! Men jag är oftast lite feg och köper filmer jag har sätt och vet att de är bra, för det är många filmer som är roliga att ha. :)

Snars så ska vi nog kolla på Fight Club min älskling och jag. Det är en sån film som jag har sätt men inte kommer ihåg ett skvatt av, eller jo jag kommer ihåg huvudpoängen men den säger jag inte här ;)

 

 


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0