Hoppsan 7/10 Onsdag

Råkade handla lite idag fast jag inte borde, vad jag borde göra är att betala boken jag fick hem häromdagen, men det har inte riktigt funnits tid för det.

Idag så har det vart seminarium, det kan vara lite svårt de där emd seminarium ibland för amn vet aldrig riktigt vad som kommer att ske.
Har en examniation imorn med! Men det går nog bra, bara jag läser det jag ska så :).

Nu har jag gjort nästan ingenting i en halvtimme, eller suttit vid datorn då. Måste nog sätta igång.
Kanske ska börja med en dusch så får man lite nya friska tag!

Hittar inte min kamera i röran, men den blev det.
Me like parfym

Sen blev det en volym förstärkare till håret eller
vad man ska kalla det.
Pulver som man har i hårbotten.




Tjing

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0