Hungriig 2/10 Fredag

Jag är en sån som alltid brukar äta precis när jag går upp, men idag har jag skippat det. Jag sa till mig själv att när jag har läst till sidan 70 så får jag gå och äta. Hahaett litet sätt att tvinga mig själv attläsa den fruktansvärt dåliga boken!.
Fast det bra är att den är så liten så att det syns verkligen när man har kommit någon vart, nu är det bara 50 sidor kvar! Duktigt gjort lina.


Det är lite roligt när man inte sitter vid sin egen dator och ser bilder på sig själv hah


Studenten





Jag som var räddatt inte få något plakat fick två ^^

Presentöppning

Mycket vacker bild på mig från brölloppet

Jag med brudbuketten i högsta hugg som jag fångade!

Det får avsluta för denna gång^^


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0