illa 6/10 Tisdag

När jag kom hem så hade mamma skrivit en lapp.

Jag råkade stänga ute kisse igår på balkongen, hittade inte honom
i morse, stackars kisse.

Jag som tyckte det var synd om mig att jag fick vänta 30 minuter på att komma ín,
så var kisse ute hela natten. Men nu har jag legat och pysslat om honom lite medans jag har läst.
Han har blivit en riktigt knä katt. Kommer så fort man ropar. :)

Idag har det bara flytit på känns det som.
Imorn är ett till seminarium, men har nästan läst allt. 10 sdor kvar eller nått.
Sen så fick jag reda på att den examinationen jag missade ska göras på torsdag, då är det ytterligare en bok att läsa då!. Men den var väldigt lättläst, 80 sidor på lite mer än en timme är okej. Man får se till att skum läsa lite de 50 sista sidorna.

Sen frågade Cizzi om jag skulle med på falling target JSM. Så varför inte den 20-22 november tillbringar jag i Göteborg. Haha ska köra dit, hoppas på att carro med fixar körkortet annars blir det kämpigt. Måste få tagpå en bil med, i min lilla golf så får man knappast plats med så mycket packning!!

nej nu ska jag städa upp lite här och fara till älskling :)

Tjing


 
Kisse frös nog inatt

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0