Otroligt lååång dag! 25/10 Söndag

Ja denna dag har känds väldigt lång!.
Börja emd att gardinen hängde för digitalklockan och då hade man ingen uppfattning alls om tiden, sen när man verkligen kollade på den så var den 8:49  sen minus en timme så tio i 8. Det kändes lite tidigt på en söndag.
Men satte på en film då, det är inte ofta jag brukar se klart filmer, somnar för det mesta, men när man ser sådär på morgonen så är man ju pigg i alla fall.

Jag och Marcus såg taken, har sätt den förr men den är sevärd. Handlar om två tjejer som åker till eruropa sen blir de kidnappade och ena tjejens far ska hitta dem. Som vanligt så tycker man att brudarna är så korkade, för man lämnar inte ut hela sitt liv till någon man har träffat i 10 minuter, man säger inte att "vi bor ensamma här". Men så är det ju på film med.

Sen har jag vart ut en sväng til mormor & morfar med. Alltid gott med fika.!

Just nu så ska jag väl antingen börja städa, för det ser rent ut sagt förjävligt ut härinne. Eller så pluggar jag på tentan, måste säga att inget känns sådär väldigt lockande, men det känns som om man pluggar bättre när det är städat runt omkring sig. Så det ska jag börja med.


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0