Ahhhhhh!! 30/9 Onsdag

Alltså ingen vila ingen ro här inte, tur att jag blev klar med PM igår säger jag, på tidag och onsdag har vi seminarier och då ska 400 sidor text vara läst!
Dessutom så var en av böckerna slut så jag hoppas på snabb leverans av adlibris.
Så det blir till att plöja i helgen och nu. Men på Lördag så ska jag vara med Malin  wiie  <3

Sen så ska Kenth någonting häromdagen som faktiskt stämmer när man är ute och kör, hamnar man efter en bil så är det nästan alltid en Volvo,  de kör 70 när det är 90, jag fattar inte kan de inte hitta gasen?!

Jag skulle vilja åka och skjuta idag med hmm tor jag måste ta tag i det här att läsa, en måste jag nog börja ta med mig något att äta till skolan, svälter ju nästan mig själv känns det som. Det är ju inte så bra att gå omkring att småäta nu heller för snart är det middag. Hoppas jag, får se när mamma kommer hem, jag har noll koll på vad som finns hemma, bör ju typ här på halvtid ^^

Nej nu ska jag ta tag i läsandet!

Tjing


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0