Det går bra nu. 3/8 Torsdag

Jag känner att det börjar se lite ljusare ut nu med skolan och så! :)
Jag ahr fått min berättelse klar, nus ka jga bara öva in den och sedan göra mitt bästa på måndag.
För jag kan nog inte mer än att göra mitt bästa.

IDag var det en liten dryg dag för ci hade en föreläsning som började vis 8:15 den häll på till 10. Sen så började inte nästa förrän 15:15 så det blev en hel del väntande.
Men pratade med en tjej i mitt arbetslag, HElena hon var riktigt trevlig:)
Vi läste lite, åt gick in till stan en sväng, för man kan inte sitta inne en hel dag.

Det som var lite trist var att den första föreläsningen var lite tråkig med, men den vi hade på eftermiddagen var intressant, den handalde om kroppspråk.

Just nu sitter jag och läser en bok som ska vara klar tills på måndag, läst ca 50 sidor nu så det går framåt.

Ska hämta älsling med sen, eller det beror på vilken buss han tar. Det är konstigt att även fast
vi träffar varandra nästan varje dag så längtar man ändå efter sin älskling :) Fast det är bra att vi är ifrån varandra på dagarna med tror jag, annars så kanske man går varandra på nerverna!

Höll på att virra bort mig i Gimo skogarna idag med, skulle hitta skjutbanan, emn den var som bortblåst!, Mitt batteri på mobilen hade dött med så kunde inte gärna ringa någon, får se till att skjuta i helgen istället:)

men ska läsa på lite nu!

tjing



Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0