Finally 29/9 Tisdag

Idag är en ledig dag från skolan, eller ledig dag kan man väl inte påstå, den dagen är till för hemma studier.
Jag har skrivit på mitt PM, är klar, hoppas att det kommer att bli godkänt, man vet inte riktigt vad som förväntas av en men.

Just nu så ska hade jag väl tänkt att städa upp lite här, klä på mig och åka till Marcus, det var min plan.
Får se hur lång tid det tar innan jag är klar bara.

Igår så hann jag inte riktigt skriva för var först i skolan och direkt efter det så åkte vi till Thuns, den affären har grejer den! Hittade ett par gråa Converse, har tänkt köpa såna jätte länge, men nu unnade jag mig någonting faktiskt. Sen köpte jag en billig kofta för 69 spänn, lite ögonskugga. Sen var det slut handlat, slutade ändå på 650, men köpte ju trotts allt ett par skor så.

Får se vad mamma säger hon tycker att jag har alldeles för många tygskor, men de här ser lite anorlunda ut faktiskt!

Nej nu får jag väl ta och röja upp lite hära :)


Tjing


My new one

Fint fint


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0