Flickan som lekte med elden

Var jag och såg på bio i fredags.

Den var riktigt bra tycker jag, fast när man har läst boken så vet man ju
vad som kommer att ske och det kanske inte alltid är så kul. Så ska läsa
tredje boken efter jag sätt filmen för att kunna jämnföra bättre, sen har jag inte tid att läsa
någon bok just nu heller.

Men flickan som lekte med elden är den andra filmen i milenium triliogin.
Den handlar främst om Lisbeth Salander och varför hon har ett sånt häftigt humör,
om vad hon har för relation med sin far och att hon är misstänkt för tre mord och jagas över hela
landet.

De som har sätt filmen och inte läst boken tycker att det är en massa frågor som behövs besvaras i slutet, men som man inte får reda på. Men gott folk boken slutar också sådär hastigt och ovetandes


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0