Gick fint det där 24/9 Torsdag

En intressant dag blev det i skolan.
Vi fick sitta i grupper och diskutera en fråga, som vi sedan i en annan grupp fick redovisa om.
Det känns som om jag pratar ganska rörigt, men men det gick bra ändå tror ja.

Sen blev det bussen hem så var man hemma vid 6 tiden, så var det bara att börja plugga igen för imorn så är det samma visa igen fast med en annan bok. Så det är bara att rensa hjärnan och fylla den igen.

Imorn så är ju firandet av mamma med, kom fram till att vi blir 19 personer. Så fullt hus.

Har kommit fram till att jag nog ska betala mamma denna månad, jag bor ju ändå där, och marcus betalar ju till sin mamma. Visserligen har han ett heltidsjobb, men jag har fått jobb lön + två studie bidrag denna månad så jag klarar mig nog ändå, har ju inte direkt gjort något med pengarna jag tjänade i sommar heller, bara köpt kurslitteratur.

Sen så ska vi nog kolla på ett hus i gimo i helgen, får se hur det är, det var tydligen nyrenoverat kök och badrum så det låter ju fräsht, man får hoppas att inga andra tycker det bara ;)

Nej nu ska jag nog läsa min sammanfattnig och gosa lite med älsklingen min, han sitter och väntar.

Tjing




Böcker böcker böcker

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0