Home 23/9 Onsdag

Är hemma hos Marcus just nu, han ligger och har feber stackarn. Jag börjar bli bättre förutom att nu har jag fått ont i halsen, men det är bättre än att ha feber.

Idag är det ingen skola,vi har examination imorn så man ska välplugga inför det, har boken färdigläst nu är det bara att memorera.

Hade väl tänkt åka hem med, men det får bli senare, min mobil har dött för har laddaren hemma i norrskedika och det håller aldrig mer än 1 dag.

Men igår var jag ganska duktig! har en bok som ska läsastills på fredag, den var ganska svårläst sa läraren, men nu är mer än halva läst så bra lina!. Eller vi ska läsa 50 sidor ur den, den är så himmla upprepande, tror den nämnde ordet erfaren 30 gånger på en sida, man blev ju bara förvirrad.

Nej nu är jag vrål hungrig, ska se om jag får upp pojken eller om man får äta själv.

tjing

(tänkte ladda upp en bild med de kommer ta halva dagen i så fall)

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0