Home 26/9 Lördag

(Det jobbigaste med en blogg är att komma på rubriker hela tiden, därför är de ganska kassa)


Nu är jag hemma från jobbet.
Skönt!, fast det kändes att man skulle stänga en timme tidigare. Det blev lite stressigare att hinna med allt, men ändå skönt att komma därifrån kvart över åtta istället förvid nio.

Jag lyckades skriva lite imorse ändå på PM, 1 och en halv sida. Det gick ganska bra, är lite förundrad över vad hon vill få ut av detta. Men hoppas på godkänt i alla fall, så man inte har detta hängandes efter sig.

Marcus är i gimo han, de skulle nog festa, jag är med sugen! Men ska ändå upp vid 7 tiden imorn och åka bil så det är nog ingen bra kombination. Han festar inte så mycket längre heller så pojken får ha lite roligt :)

Jag tog hem lite filmer från jobbet som jag kan välja och vraka med, det är en fördel med en mack! För kan inte bara syssla med PM, måste ha ett liv med. Men på Onsdag så ska jag vara klar!!



Imorn så är läget  jobba 7:30 - 14

Sen klockan 15 är det visning av hus i Gimo :)
åker nog till marcus sen och knåpar på PM, vill bli klar tidigt.


Nej nu ska jag ladda igång filmen:)

tjing


David Anders


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag skummat igenom. du har ju bklivi värsta aktiv på bloggen uigen ju:P

2009-09-27 @ 21:59:22
Postat av: Lina

Sv haha aktiv och aktiv, jag skriver för att ha en ursäkt att inte skriva på PM xD

2009-09-28 @ 08:15:22
Postat av: Sandra

Han är äckligt snygg. Mmmm.

2009-09-29 @ 13:56:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Lina Eriksosn

Sv Sandra : heh skoja inte Alias och heroes är najs när han är med :D

2009-09-30 @ 16:26:19
Postat av: Sandra

Ja :D I Alias överträffar han sin egen snygghet

2009-10-01 @ 14:28:20

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0