Hurt 20/9 Söndag

Jag tror jag är sjuk, det är inte bra, har inte direkt vilat i helgen heller.
Kände mig redan sjuk igår morse, när man får ont i hela kroppen och så.
Men åkte och jobbade för det klarade jag ju, sen jobbade jag idag med.

Fast idag var det lite jobbigare, har haft huvudvärk hela dagen med, sen så måste jag läsa ut en bok med och den pressen är inte heller så kul. Men har läst 100 sidor nu sen jag kom hem så nu är det bara 100 sidor kvar! duktikt lina.

Var lite roligt inatt, jag och min bror delar rum hos pappa, han satt och spelade jag somnade vid elva.
Sen så vaknade jag med ett ryck i tro om att min väckarklocka ringde, jens satt fortfarande vid datorn, jag började dra ihop kläderna och gick till toan, hade sån huvudvärk och undrade om jag verkligen skulle orka jobba.
Sen så började jag tänka, hade klockan verkligen ringt. Gick tillbaka till rummet och frågade hur mycket klockan var, det var så mörkt i köket, och då var den bara halv 3 xD skönt att få sova 4 timmar till, så somnade om snabbt ja.

Nej men man kanske ska duscha, snart är det mat med Hungriiig!

Tjing


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0