Morgonstund har guld i mun 28/9 Måndag

JUst nu sitter jag här, väckarklockan ringer om 45 minuter, men jag steg upp lite tidigare idag för att skriva lite på PM, känns som om man får mest gjort på morginkvisten. Vaknade av mig sjlv med så då är det inte lika farligt, hade jag ställt klockan på 7 så hade jag nog vart dödstrött.

Mamma fyller år idag med,känns som om hon redan har gjort de då vi firade henne i fredags. Men idag så ska vi åka till Thuns. Får se om jag hinner komma hem innan de åker.
Fast kan vara bra om jag inte kommer med heller för då gör jag inte av med några pengar och jag hinner kanske skriva lite på PM, vill verkligen bli klar så nu ska jag avsluta här.

tjing

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0