Not better! 21/9 Måndag

Min huvudvärk blir bara sämre! ahh, blev inte bättre av att man läste symtomen för svininfluensan heller.
Jag är varm och kall på samma gång, borde duscha men längtar inte tills då precis efter duschen när det är som kallast.

Borde nog lägga mig ner och vila ett slag känner jag, vill ha älskling här, för det är redan försent för honom att undkomma sjukdom för han är redan sjuk. Då kan vi vara sjuklingar ihop:).

Imorn är det inte en så lång dag så det är skönt!

9 till drygt 12 tiden vet inte hur länge vi ska pyssla med lektionspelet men det vore skönt att få det gjort så att man slipper sitta där i slutet av veckan.

Veckan ser ut såhär

Måndag Redovisning av vfu uppgifter. Träffas i gruppen och prata om lektonspelet. Avklarat

Tisdag Läsa ut en bok på hundra sidor. Handledning iför Pm skrivande. Träffas i gruppen, tala om lektionsspel

Onsdag
Fri dag- Plugga

Torsdag Boken om pedagogerna examinaton ca 250 sidor

Fredag   Lärare av imorgon examination ca 50 sidor klurig text. läs Genuspraktikan

Kul jul



Detta är vad man behöver för att lyckas i skolan  ^^



Den ända bilden jag tog på JSM resan för sen så glömde jag kameran hemma!!
De är Björns fel för han var för en gångs skull i tid och då blev man lite paff när han ringde och jag fortfarande stod inomhus

Tjing


Kommentarer
Postat av: JanE

It can only get better!

2009-09-22 @ 14:09:52

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0