Stressad 21/9 Måndag

Just nu känner man sig en aning stressad.
Fick reda på idag att man skulle visst läsa ut en bok tills imorn. Får ta tag i det snart.
Fast en bra sak var att jag skulle läsa färre sidor än vad jag trodde i den andra boken så det är bra!
Idag så redovisade vi VFU uppgifterna, det var ganska kul och simpelt så det var skönt!
Vi satt bara i olika grupper och redovisade vad vi hade vart med om och så.

Kom hem nu och ska lä boken hade jag tänkt, sen ta reda på en hel del om medeltiden efter det.
Vi ska ha lektionsspel på måndag, då är vi 5 i en grupp som ska introducera ett tema som man skulle
kunna ha i skolan, det ska vara 20 minuter, men jag ahr en bra grupp som verkkar vilja jobba så det är bra!

Nej nu ska jag stressa vidare

tjing




Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0