Tiden går 8/9 Tisdag

Ja helgen har gått och måndagen med, tiden går så fort! Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera.

Helgen har vart helt okej! Var nog den första på länge som jag inte har jobbat.
På fredagen så var jag ju ill Åland med Joanna, haha patetiskt att det finns killar som inte fattar en diss, för hur kul är det om någon kommer fram och är stupfull och en själv är nykter. Det kom fram en till Janne och vi satt och asgarva åt han. Sen så glömde han sin drink han tänkte bjuda på på bordet breve. Smart kille.

På lördagen så var jag till ununge och sköt med madde, cizzi, björn och ivan. Det gick super dåligt men hade inte skjutit 6,5 ställning förr så får skylla på det. Sen fick jag köra Björns bil hem :) Vi stanna till vid en vägkrog, men hade nog gått fortare att åka hem och äta för så segt gick det!.

Sen har det vart lite problem med en gammal "vän", men skönt att få honom ur världen, gav inget annat än problem och allt var mitt fel tydligen.

Jaja på kvällen var det kräftskiva hos Janne, sen åkte vi till några sara kände, hade grym tur!, Jag var nykter och körde och det är bra jobbig med fulla mäniskor xD MEn vi skulle i alla fall parkera, de andra ville inte att vi skulle betala P-biljetten eller Janne kanske ville. Men så betalade vi den i alla fall. Och när vi stod där och betalade så kom de som har hand om parkeringen och kollade på bilarna om de hade biljetter.

Senare på kvällen så åkte jag hem till min älskling =)

På söndagen blev det en riktig plugg dag, var tvungen att öva in en berättelse på 5 minuter, inget manus och tala inför en massa nya människor, det känns inte riktigt som min sak. Men det var bra skönt att få det gjort!
Jag berättade om Mulan och det var någon som sa att det var proffisionellt gjort av mig att göra en och en halv timmes lång film till 5 minuter, dessutom att det inte lät för mycket. För hade ganska många detaljer att hålla reda på i huvudet.

Fick även veta vart jag ska ha min VFU ( verksamhets förlagd utbildning) PÅ mariebergs förskola?   Det ksa i alla flal bli kul :)

PÅ torsdag så bär det iväg till JSM så måste redan nu börja se efter vad jag ska ha med mig och städa rummet, det är bra mycket roligare att komma hem till ett städat rum!

men ska fortsätta nu ska med bussen 12:40 för att åka till skolan :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: JanE

haha! jag var för p-biljett! jag får sån ångest om jag inte betalar sånt;)

2009-09-08 @ 14:56:15

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0