Weey 17/9 Torsdag

Nu har det gått en vecka sen jag skrev sist igen, inte bra. Men har helt enkelt inte ro att skriva ibland, har egentligen haft tid så.

Just nu håller jag på att läsa en bok  "boken om pedagogerna" hujeda vilken rolig bok! not. Men måste man så måste man , hade hellre läst stieg larssons sista bok, men det kommer man nog inte hinna med.
Ska se filmen "flickan som lekte med elden" imorn i alla fall. Det kommer bli roligt känner jag på mig!
Den har ju premiär imorn med.

Är denna vecka på en förskola i Östhammar. Det är mycket lärorikt och roligt. Tråkigt att man inte kommer se baRnen så länge, en vecka är lite trist, men kommer ju dit i en vecka lite senare detta halvår.
Det var lite roligt för min handledare, Camilla Lindström är min förre klassföreståndares fru. Världen är bra liten när man bor i Östhammar.

Var ju på JSM i helgen, det var riktigt kul! KOm nia i ställningar korthåll. Mycket stolt för helt lätt är det inte. Hur det gick i de andra 4 grenarna behöver vi inte tala om. Man är ju trotts allt där för att träffa folk, säger vi.
Men hängde en del med halland, de är roliga, får kanske se de igen den 16 oktober då skytteträffen är!

Har även lyckats städa mitt rum idag även fast det inte är 100% klart så är jag glad över att man SER golvet!
Har blivit ganska dålig på de där att städa, brukade vara flitig på det förr, men det var då jag inte hade ett liv, eller den tiden då inte Marcus fanns.

Lästa min gymnasiekalender för ett tag sen med hahah vilka humörsvängningar man har, ena dagen är en kille jätte bra och någon dag senare så står det Bajs och en killes namn. Haha tider och det var bara ett år sen, man förändras.

Kollade även på de grejer jag har köpt inför att någongång  flytta hemifrån. Det är en ganska fin samling amn ahr köpt på sig med prylar. Vissa av sakerna kommer man knappt ihåg, ska nog skriva en lista på sånt jag har, onödigt att stå där med 20 äggkoppar. 

Nej nu ska jag nog fortsätta läsa lite, så man blir klar med skitet, enklare om man får frågor man ska besvara än att man kommer diskutera om något som man inte vet om än. Jaja så är livet ¨på ett uniersitet, har inte vart på något seminarium än så vet inte riktigt vad man ska förvänta sig.
Nej nu får det vara slut.


TJING



Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0