Jippie de du da!

Jag vann en Singel från  darinzanyarblogg.blogg.se. Underbart!

Jag som trodde att denna dag var skit, eller aa egentligen inte så dålig, men så otroligt seg!
Började skolan vad 8-9. nästa lektion var klockan 14. De är ju inte direkt så att man åker hem.
Så pluggade lite, det var ju bra på sitt sätt.
Jag kom hem och då var internetdosan borta! Alltid när jag behöver den då försvinner den och så hittar man den på ett skit ställe.
Jag skulle åka ut och hämta ett paket, glömde mobilen hemma med koden, åkte hem igen, till ICA och då hade de stäng där man hämtade ut paketoch tanten i kassan var lite vilsen. Så det blev inga böcker!!
Åhh, och imorn så hinner jag inte hämta ut de förrän jag ska till Uppsala, så det får bli en trip in till Uppsla på fredag med, men jag och Marcus behöver handla lite så :P

Imorn ska jag till janne och härja på morgonen, men hon var inte så sugen på tårta ( Har halva kvar), vi är ju nyttiga nu ju :P

körde faktiskt abtronic när jag kom hem! Ska nog köra lite nu med innan sängdags."!
Natti

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0