kreaktiv

Har inte min blogg vart denna påskhelg, men den har som sagt mest bestått av jobb och umgås med familjen.

Idag var det tillbaka till skolan, jag hade missat att vi ska gå i skolan på torsdag också, damn! Dessutom ska vi ha en redovisning då. Totalt förträngt. Så det blev lite stressigare än planerat och min lediga dag försvann.

Men det visade sig att jag inte ska jobba på Söndag så en ledig dag på två veckor i alla fall :) Det gäller att tänka positivt. Haha på de 19 dagar det är kvar till lön.! och alla de saker som ska göras innan dess, nej usch nu blev det inte positivt längre.

Nej ska återgå till arbetet, har suttit gaanska flitigt nu i två timmar så hade tänkt fortsätta så tills jag är färdig med morgondagens uppgifter.

Vi har seminarium som varar till 15 och dagen efter är redovisningen klockan 8. Alltså när tänker de att vi ska hinna med allt??? Vi måste ha det sämst planerade schemat.


Ber till Gud att klara denna månad smärtfritt. 

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0