Lördags eftermiddag

Oj oj oj nu är jag helt slut.

Har lite träningsvärk från igår, jag och Marie var och tränade bodystep. Det var ganska kul, men man kände sig
ganska kass för alla andra förutom oss kunde stegen och vi bara stod där och hoppade typ :P

Imorse så tvättade jag fönstrena i lokalen, kan säga att de nog aldrig har blivit tvättade förr, så det blev lite skillnad.

När jag åkte hemåt så kom jag på snilleblixten att flytta min säng från mamma, för hon ska flytta på torsdag och då var det bäst om jag redan hade fått bort den då. Sagt och gjort, ringde pappa, han hade tid. Vi åkte hit med sängen, tog ut den gamla och körde den till Marcus föräldrar.

Vad som inte riktigt vill funka med sängen är att den har en sängram och madrassen ska ligga på skenor, meen madrassen verkar vara för liten så hela sängen blir sne för den vilar bara på en skena när den ska vila på två. Så nu står inprinsip madrassen på golvet bara. Men den är bättre än den förra sängen i alla fall.^^

Nu har jag nog tagit med alla mina saker hit med, så nu är det bara att rensa kvar, men det får bli i sommar när man bara har jobb att tänka på.

nej nu ska vi gå och handla, tacos blir det.!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0