Torsdag?

Idag har vart en trevlig dag:) Var först hos Joanna,där även Halle var, jag fick världens bästa present av henne :D
LOST säsong 1 och 2, jippie!
Det blev lite skola, lite skrivande, det är tur att man har Emily, hon är så duktig hon :)
Sen var jag kvar i staden och köpte lite presenter till en viss 1 åring som ville dela födelsedag med mig heh =)
Det är lite synd att man inte träffar släkten på pappas sida lika ofta som på mammas, fast träffar ju inte pappa heller så mycket nuför tiden när man inte åker dit varannan helg längre.
Fast just nu så är det så himla mycket med skolan och jobb så då hinner man inte träffa någon nästan, dagarna bara flyger iväg och veckorna går så fort så man hinner inte med.

Men Marcus föräldrar var över idag, äntligen så börjar tårtan ta slut, haha lite frukost imorn kvar bara.
De hade hundarna med sig, när de försvann så saknar man nästan att ha ett djur som man kan gosa med när man vill, eller locka på. Djur är så mysiga !

Nu är min närmsta tanke att sova, imorn blir det storhandling i uppsala (hoppas på att inte skrivbordet har gått ur sortimentet). Sen så förhoppningsvis så kommer moster hit med Wille och Magnus, hoppas på att Wille har frisknat till!
( fan nu började grannkärringen att sjunga också! )

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0