Trevlig dag !

Idag har vart en trevlig dag, roligt att träffa Cathy, Putte och alla barnen ! :D

Elliott verkade gilla sakerna jag gav med :)

Efteråt så var jag och MArcus lite med pappa, kollade på SM finalen i Bandy, Uppsala laget vann så det var roligt.

När vi skulle åka så regnade det som tusan, det regnar nog nu med.

Nu så ska nog jag och Marcus kolla på någon film, om jag får bort han från datorn heh, fast jag är nog en ganska stor datanörd jag med.

Imorn så är det storpluggning som gäller. minst 1 bok ska vara utläst är mitt mål och att hemsidan ska bli klar.

Nej film var det ja :)

 
Elliot när han var bara några dagar gammal, nu är han större.
Han var inte så blyg ändå idag :) Men jag brukar inte vara den som flyger på barn direkt heller, det bästa är när de själva får ta det i sin takt :)

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0