ågren 3/2

Eller snarare ångest över skolan, det känns som om jag verkligen kämpar och kämpar, men det blir inge vidare reslutat. Fick tillbaka två saker idag, en var i alla fall godkänd och den andra var jag en halv poäng ifrån. Så typiskt. Men det är bra att på¨universitet så är de ganska tydliga med vad man ska göra om, sen så den där saken som jag skrev där vid jul, det var så mycket att tänka på just då.  Flytten, en hemtenta och en salstenta plus den som jag inte fick godkänt på. Så kan kanske förstå om allt inte gick vägen ( tror iof inte salstentan gick vägen heller men)

man blir så besviken på sig själv när man får tillbaka saker, jag får helt enkelt kämpa lite mera. För detta är verkligen något jag vill klara av.! Vad som känns tryggt är att jag inte drar på mig en massa lån i alla fall. Jag får ju bara de där bidraget, annars så skulle jag nog ha ännu mer ångest :P För skyldig pengar är det minsta jag vill vara. Men jag känner redan nu att jag har mera tid till att plugga nu när man är sambo. För det går inte så mycket tid åt att åka och när marcus är hemma så behöver man inte alltid vara social med honom, extra bra nu när vi får internet med!.   Hoppas framtiden är ljus, men ser inte fram emot en ny salstenta nu om två veckor, I have baaaad feelings about that!

nej nu blev jag ju taggad till att plugga :D 


men snart är frågan andra avenyn eller efterlyst?



Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0