aja 16/2

Känns tungt men nu har jag köpt kurslitteratur för 1400:- Haha fatta vad mycket roligt man kunde haft för det :P men tänker att studiebidraget ska väl gå till böcker och busskort, det jag tjänar utöver det är till nöjen, och denna månad så ramlar det nog in en massa pengar :D semesterersättning + studiebidrag + lön = Underbart.

Nej snart så är det top model och måste säga att pluggningen inför denna tenta är mycket roligare, nu vet man VAD man ska plugga på och inte att man har läst 1000 sidor och ska ta ut saker från det. Utan nu känns det lite bättre =) Man får in det i huvudet känns det som med. Har HELA dagen imorn på mig att plugga med, boka in en tvätttid på morgonen imorn för då kommer jag ju upp :D

Om det ska vara en etisk fråga så ska den vara väsentlig, generell och personlig. Hihi titta vad man kan!


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0