buuhu!

Idag så kommer jag få sova alldeles själv:( Har inte sovit själv i lägenheten så det känns lite läskigt. Marcus ska iväg på kryssning så kan ju inte prata med han heller för de blir dyrt, heh men hämnden kommer om en månad, då är jag borta en vecka ^^
Men än så länge så är det lugnt, kom ju hem när det var ljust. Sen har jag låst dörren nu.

Sitter och tar de lite lugnt framför tv:en nu men ska väl ta och läsa lite, blir ju en tre dagars i helgen ;) Med jobb alltså. Så då kanske det inte finns så mycket tid till övers.

I skolan gick de bra idag, känner mig lugn inför morgondagen med!

Nej man kanske ska ta och röra lite på sig, hade tänkt hinna med att fixa tvätten, sortera papper, träna zumba, laga mat och kika mera tv


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0