Gomorgon!

Idag så steg jag upp vid 7 tiden, hade tagit den tidiga tvättiden för att jag skulle komma upp. Sen tog jag en lååång frukost, kollade på film, såg halva igår, men då somna jag.

Haha Marcus är rolig han, jag kanske somnade vid 23 tiden sen så sa han, nej men jag ska inte vara uppe så länge, haha så vaknade jag till när han kom och lag sig och då var klockan halv 4 ^^. Haha så ska väl inte väcka han nu kanske, han ska få sova :P

Igår så satt jag i vardagsrummet och orkade inte riktigt att och väcka han så då ringde jag han på mobilen xD Han trodde att jag inte var hemma, men det var ja :D Men nu ligger min mobil också brevid sängen så nu kan jag inte riktigt ringa heller :P

Idag är min plan att pluggeliplugga, det går ändå ganska bra! Ska nog stänga av datorn ett tag så man slipper få ont i huvudet.


Tjingelitjing



Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Nemen usch att ga upp sa tidigt!

2010-02-17 @ 10:06:49
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0