Hej hej hallå!

Sitter nu här i soffan och försöker att arbeta lite.
Har nog äntligen fått kläm på hur kopieringskortet fungerar, har även fyllt på det så nu förhoppningsvis så ska de funka tills imorn :)

Idag så hade vi en kursintroduktion, den var förvånadsvärt lugn. Vad som kan ha vart litemotsägelsefullt var att läraren först stod och snacka om olika inlärnings metoder och av alla så var föreläsning säms för man mindes i snitt bara 5% när man gick därifrån. Men sen efter pausen så hade hon själv en föreläsning på 1 timme ? vad var logiken i det??

Jag har fått hem alla mina böcker som jag har beställt med, det gav mig lite ngest förböckerna var så tunna!! Men de kosta en hel del. buhu :( Men kan väl förhoppningsvis sälja de sen, jag försöker att inte kladda så mycket i böckerna.

Resten av kvällen ska jag ägna till plugg, eller i alla fall till klockan 20. Sen så är det tv som gäller!

Ska nog satsa på att gå upp tidigt imorn för Marcus jobbar ändå förmiddag så då har jag ingen som kan hålla mig kvar, haha men det var lite av en överdrift att jag skulle orka upp och se hela Sverige- Finland matchen i morse som började klockan 6. Jag såg första perioden, sen så gick jag och somnade om istället :P

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0