Jahapp..

Vad gör man nu då?

Klockan är 14 och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske se på ett avsnitt av blåsningen! det är ganska roligt, missade i söndags och efterson reprisen går på lördag kväll så passar det inte riktigt att se det då.


Jag fick sådan lust att shoppa ! Ska möta Joanna på Gränby imorn vid halv 1 haha men man kan ju alltid åka in tidigare för att handla lite ;) Men ska inte handla för så , måste ju spara lite till Grand Canaria, måste ju växla pengar någon dag med så att man inte sitter där dagen före och inte har gjort det!

Nej blåsningen var det!

Kommentarer
Postat av: janne

Gran Canaria lina. inte grand. skäms på dig;)

2010-02-19 @ 22:50:31
Postat av: Lina

Jag som tyckte jag hade hört en fågel i mitt öra som sagt Gran Canaria var fel så denna gång tänkte jag att då ska jag skriva rätt :P men de var väl tvärt o då :P

2010-02-19 @ 23:27:14
URL: http://erikssonlina.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0