morgon morgon

Vaknade för ett litet tag sen, internet funkade inte då och tänkte nää! Marcus sover ju så kan inte väcka honom, sen så såg jag att strömmen inte var ikopplad, haha så fixade det alldeles själv. 

Igår så somnade jag väl vid halv 3, var livrädd för att vara vaken till 3 för det var någon som sa att det var någon form av demon timme då. Marcus han var ju trött så han somnade ju på en sekund, jag har lite svårare för det.

Idag är min tanke att jag ska plugga, eller mer skriva ner sammanfattningar av texter som jag ska kunna. Drömde inatt att jag inte klarade tentan som är nästa vecka, haha antar att det inte är så positiva tankar ^^
Men efter lektionen igår så kändes det bra inför tentan! :) så jag hoppas ändå!


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0