ont ont

Igår när jag jobbade kväll så var jag smart nog att halka 5 minuter innan jag stängde, vilket resulterade i en mycket ond handled, har inte var och kollat upp det, men om det inte blir bättre så antar jag att jag måste de :P
Men tänkte borde jag inte ha svimmat om den var bruten?

Så när jag kom hem till Mami så lindade kenth om den haha fick kommentarer som - Ja de här var ju nästa som att linda in min tumme, när han lindade om handleden. Heh men tror jag måste gå upp bra mycket i vikt om det ska börja sätta sig på handlederna :P

Men jag klarade av att jobba idag i alla fall, fick några medlidande blickar av kunderna. Det som var svårt var att låsa upp dörren, den är svår att öppna med båda händerna, man måste vrida om med ena och lyfta upp dörren med andra. Men så kom Emma, revisorn, räddaren i nöden precis när jag skulle öppna så det ordnade sig :)

När jag kom hem sås tod fina blommor på bordet, lite choklad och två filmer :D  Marcus vet vad jag vill ha han

Nu måste jag ju gå och köpa något till han :P

Men först så blir det en dusch, ska ta av bandaget bara :)'




Kommentarer
Postat av: Anonym

Naww^^

2010-02-14 @ 21:23:15

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0