plugga plugga plugga

Det är dagar som denna man ska ha en hund som man kan gå ut och gå med i det fiin fina vädret, men jag har en Tenta att tänka på så det blir till att plugga, klockan är redan halv 15, tiden går ju jätte fort, det var ju synd (läs:bra). Ikväll blir det nog köttfärspaj till middag, av någon anledning tänker jag på Tegan, hon gjorde alltid köttfärspaj förr.

Det är nog dax att göra nya kakor här i huset, blev lensad igår av mina kompis haha och jag har ätit en hel del nu :P Jätte bra lunch lina ^^


Vackert!


Janne den där vinkeln gillar du va ?:D


Marie och Halle vad små ni är haha och sara ser lite ut som aa jag vet inte vad i bakgrunden ^^

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0