Tisdag tisdag

en helt vanlig tisdag, efter skolan idag så åkte jag och Marcus hem till mamma :) Där vi åt och så, det är så roligt att träffa kisse!
Sen så skulle jag ha åkt på skytte men hade så sjukt ont i magen så vi åkte till Mormor i stället och hälsade på.
Vi skulle sen ha hunnit med 21:01 bussen, vi var där 21:02 och bussen brukar aldrig vara itid anars, men just idag när man ska med då har den naturligtvis gått. Så mamma var snäll och skjutsade oss till östhammar för att ta nästa buss :)

Haha när vi åkte hem så muttrade Marcus om att vi kom hem så sent och att han behövde sova, vi kom hem för kanske en halvtimme sen och han ligger inte i sängen än :P haha han väntar väl på mig skulle jag tro, men det börjar nog bli dags för att knyta sig, går hellre upp tidigt imorn och läser lite än att sitta nu.

Imorn så behöver jag int åka till skola, men vad gör lina den dagen j hon åker till Uppsala ändå med mamma och kenth :P haha ett sug efter uppsala som man inte kommer ifrån.


nej nu sova

(min kamera är glömd hos Joanna)

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0