Today

Så kom det ut 1 minut av Darins låt, vet inte hur många gånger jag har lyssnat på denna! Bra bra bra!
Jätte bra kritik får den av pressen med, de är så underbart och imorn så ska jag rösta gärnet, har satt mobilen på påminnelse.

Nu på kvällen så har jag, Marcus, Johan och Jesper kollat på hockey, det gick ju bra, Sverige vann annars så hade det väl vart målvaktens fel för att han är ju ny, eller peter fosperg för han ska ju vara bra. Men det var ju bra att vi vann. Det är så mycket roligare att se på hockey nu när Marcus spelar. För då hänger man med bättre. Sen så Sverige Matcher kan man ju allid se.

Men Curling är nästan bättre, men vet inte om jag orkar upp till det :P Det går klockan 4 inatt ^^.
Nej nu ska jag nog se ÄNNU en film som jag inte har sätt som står i hyllan min. Eller resonerar såhär om jag inte kommer ihåg filmen, bara några få scener. Då kan jag lika bra se den.

Idag har det blivit The Good Girl och Inte utan min dotter


The Good Girl är väl kanske inte så bra ändå....

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0