Today

Idag så ska jag åka till Öregrund och jobba lite till klockan 20, då ska mammi hämta mig, om hon nu minns det.
Sen ska jag faktiskt vara hos mammi tills på söndag, jippie :D ska jobba i 3 dagar nu.
Så jag har ägnat en halvtimme åt att städa lite här för det är ju alltid roligare att komma hem till ett städat hem:) ( fast marcus ska vara hemma själv på lördag så man vet ju aldrig hur det kommer se ut efter det)

Det känns konstigt att packa kläder tills man ska åka till mamma för jagmenar har ju inte bot själv sååå länge att det inte fortfarande känns som mitt hem. Men det kanske blir annorlunda när de också flyttar för då har jag ju aldrig bott i den lägenheten :P

Nej snart kommer någon brandinformatör hit, han ska väl sälja en brandsläckare, ska få upp Marcus för jag vill inte snacka!


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0