tragiskt

Att sitta inne när de är så fint ute.
Just det det går inte att skicka sms för mig, inte så roligt när man får meddelanden man inte kan svara på =( Jäkla tele2

Kommentarer
Postat av: Alan Kocevic

Hej,



Det är tråkigt att läsa att du inte kunde skicka SMS. Ett tips är att kontrollera att du har rätt meddelandecentralnummer inlagt i mobiltelefonen. Det korrekta meddelandecentralnumret är +46707990001 och du hittar i den tillhörande instruktionsmanualen till din mobiltelefon var den inställningen finns. Om problemet kvarstår vänligen mejla mig på [email protected] så skall jag undersöka vad felet beror på. Du kan också kontakta vår kundservice för en felsökning genom att ringa 0772- 25 25 25 om du har ett abonnemang och 0772-21 21 21 om du har ett Comviq kontantkort. Vi kommer givetvis att göra vårt yttersta för att åtgärda felet snarast möjligt.



Med vänliga hälsningar,



Alan Kocevic, Tele2.

2010-02-09 @ 19:29:03

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0