Tröttis

Känner jag mig, har ju vart uppe ett tag nu.

Var och kollade på när Marcus spelade hockey med, de mötte ett lag som nog inte borde vara i denna division, haha de andra laget vann med 16-0. Men de hur vunnit med sådan målskillnad nästan varje gång.

Blev lite rädd med idag när ytterdörren öppnade sig, jag förväntade mig inte att någon skulle komma, för marcus jobbar, men det var marcus för han var lite orolig för att jag inte hade svarat på mobilen på 4 timmar. Men det har sin lilla förklaring med att min mobil var hjärndöd i 7 timmar, mobilen går men det är nätet det är fel på, åhhh jäkla skit saker!

>Nej nu ska jag sätta igång en film kanske och slumra, men ska nog hålla mig vaken tills Marcus kommer i alla fall =)


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0