What day is it?

Det känns som om dagarna bara går ihop, spelar egentligen ingen roll vad det är för dag, om man inte ska göra något speciellt då. Jobbar mest ja nu för tiden. Är inne på en 6- dagars. Men på månda och tisdag är jag ledig, sen så bara två dagar sen ledig en HELG. Ja där hörde ni något, min första helg på 9 veckor. Detta ska firas att med att vara ute på en ö. Bli lite rödbränd. Det är typiskt mig enligt mamma. haha.

Nu kanske detta späder på min shopoholic stämpel, men klickade just hem denna :D
En perfekt väska till skolan när man inte har datorn med sig. Nu ska jag inte handla mer denna månad, kanske en mobil men inge mer! Men tycker jag är värd att handla lite när man är ledig 4 dagar på 3 veckor ^^. Pengarna rullar ju in då :P


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0