Det blir aldrig som man tänkt sig

Igås så skrev jag en tenta, min tanke var att skriva den mellan 8- till kanske 10. Sen åka hem fort som fan för att ta mitt paket från cdon innan Marcus kom hem. haha shoppa utan tillåtelse :P

Men jag kom till tentasalen och ingen var där, fanns inte uppskriven någonstans. Ringde Ida vi åkte till ett annat ställe för det kunde ju kanske vara där, men inte där heller. Fick telefonnummer av en snäll tant, fick reda på att tentan var klockan 13. Haha bra där att inte kolla upp NÄR den var, så 5 timmar förtidiga var vi. Men vi pluggade och fick tiden att gå bra :)

Sara kom på kvällen, min mobil fick något knäpp och kunde inte sms:a men kunde ringa i alla fall.
Vi kollade på lite skräckfilmer och thrillers.


Denna rekommenderar jag inte till någon

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0