God kväll"

Idag har jag jobbat eftermiddag och innan dess var jag hos mormor och tog det lugnt, kunde inte direkt sova så länge så solen lyser in på morgonen och det inte finns någon rullgardin. Så 8 steg jag upp och såg på film, Fish Tank. Förstod kanske inte riktigt sambandet med titeln och filmen, men det fanns kanske något^^.

Det var en bra film tycker jag, från 11år kanske jag inte skulle rekommendera den kanske men det handlade om en tjej i England som har det lite svårt i skolan och så, hennes mamma bryr sig inte så mycket. En tänkvärd film om hur man inte vill bli som mamma.


Gick ut och solade lite, men tycker ärligt att det är lite tråkigt så gick in och kollade på Prinsessan och Grodan istället! En söt Disney film, älskar verkligen att den är tecknad och inte animerad! Handlade om en tjej som hade en dröm om att ha en egen resturang, men hon hade inte riktigt pengarna till det, fast hon jobbade väldigt hårt för att få in de där pengarna för att en dag lyckas. Hon förvandlas en dag till en groda för att en korkad prins träffade på "skuggmannen" och blev förvandlad till en groda, han trodde att om han kysste någon så blev han människa igen, men istället så blev flickan också en groda och det handlar helt enkelt om att de ska bli människor igen!

Imorn är jag leeddiigg! :D

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0