God morgon

Känner mig lite lagom seg sådär, Marcus kompis matilda tog studenten igår så vi var dit :) Jag tog det lugnt så åkte jag hem vid 12 tiden med, Marcus han stannade kvar. Men det gjorde inte mig något jag ville bara hem och sova i en säng, för ska jobba om 3 timmar, det är såå skönt att sova hemma, haha sen så ska jag till Mormor ikväll och inte byta kläder på 3 dagar är inte riiktigt min stil :P

På bussen hem så var det en IDIOT, det förstod jag redan innan han hoppa på för hade sätt han förr under kvällen och då var han heeelt dum i huvudet, försökte bråka med allt och alla. Jävla ryss!
som jag misstänkte så började han att bråka med någon på en FULLSMOCKAD buss, hur orkar man? Satt precis brevid ja och tyckte det inte var ett dugg kul, det krossades glas och polisen kom sen, som tur var så hoppade han av i östhammar.

nej nu är det frukost som gäller och piggna till kanske!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0