Morning morning

Eller har vart uppe ett bra tag, ska snart bege mig mot storstaden, Uppsala. Inhandla lite presenter och hämta tentan, hoppas att de har öppet!. För vill nästan inte tro att jag har klarat det. 14 av 58 klarade den, är jag en av de? Det absolut svåraste prov jag har haft i mitt liv, jag är inget IG barn, mer medelbarn och har fått skriva den 4 gånger!. Det tar på psyket!. Men hoppas jag har kikat rätt.

Igår så jobbade jag kväller och när jag låg på natten sen och tänkte så kom jag på en massa saker som jag glömt att göra! Så irreterande att det inte gick att göra något åt det då.

När jag kom hem igår så hade Älskling gjort det jätte mysigt :)
Vi frossade i räkor. På en torsdag? Ja faktiskt för jag är aldrig ledig på en helg och vi båda var lediga idag så då är det lite som helg då :). Sen hade han köpt en jätte fin sak på Ålandsbåten, jag tyckte det nästan var för mycket!


en parfym :)

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0