Mycket att göra dag idag.

Åkte till skolan idag så var där vid 10, började inte förrän 14 men man måste väl börja plugga på tentan, ååhh jag är så värd att klara den tycker jag!! Men fjärde gången gillt.

Upptäckte en major mistake idag som var i skolan. På torsdag så ska vi ha en redovisning av ett projekt arbete, en såkallad opponering. Vi redovisar inte vårt eget utan en annans och säger vad vi tycker om deras projekt. Egentligen så ska man ju inte veta vilka man opponerar på, för att göra det mer objektivt. Men på något vis så listade vi ut vilka som skulle döma vårat arbete, tanken är att man ska kunna försvara sitt arbete. Men vi upptäckte att båda grupperna skulle vara i samma sal, men vid olika tider. Det går inte ihop sig!.
Så mailade ansvarige haha och då vart det fart!
Tänk om jag och ida inte hade upptäckt det, då skulle man komma till skolan i onödan och det skulle bli kaos.
Borde vara pluspoäng till mig ;D

Efter det så var det 20 minuter kvar till bussen, jag min dumma fan gick in på affärer och kunde inte motstå frestelsen att köpa hah :P Fiina saker, kan visa imorn, för mitt kamerabatteri är dött.

Åkte sen på skytte, jäkla mygg alltså, det kliiiiar!

Nu har Marcus kommit hem så nu blir det myyys och LOST.
Haha det börjar spåra lite nu tycker marcus, då är vi bara på 3:dje säsongen :P

Men natti"!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0